Expeditie: Ik heb een goed idee en wat doe ik ermee?
Locatie
Data
Prijs
Talen
Duur
Tijd(en)
Programma
Goede ideeën poppen te pas en te onpas op. Soms blijft zo’n idee aan je knagen en komt er elke keer dat je eraan denkt een flinke hoeveelheid energie vrij. Je wilt er eigenlijk wel verder mee aan de slag. En dit idee de aandacht geven die het verdient. Want hoe geweldig zou het zijn als nog veel meer mensen jouw idee kennen?! Op deze dag leren wij je hoe jij jouw idee verder brengt en tot een groot succes maakt!
Aan het eind van de dag weet je:
- Hoe je jouw idee test;
- Hoe je de feedback van de test toepast in jouw idee;
- Hoe je jouw idee op de markt brengt.
Wat levert deze dag op voor je organisatie?
Concrete tools en formats hoe je jouw idee omzet in een succesvol, getest, marketingplan.
Wie begeleiden deze expeditie?
Janna de Feijter en Marjes ter Schegget nemen jou mee in de geheimen van een succesvol marketing plan. Janna heeft 10+ jaar ervaring in alle facetten van marketing; customer experience, propositie marketing, base marketing, acquisitie marketing. Zij heeft gewerkt voor grote bedrijven als KPN, T-Mobile, Essent en zowel aan de consumenten kant als aan de B2B kant. Marjes is marketing manager van Neuf. Dus onze mooie website, LinkedIn pagina, filmpjes, en de strategie daarachter, die komen uit haar koker!
Inschrijven
"*" geeft vereiste velden aan